luni, 29 august 2011

A trecut …

A trecut şi Ziua Mondială a Tineretului, într-un mod destul de plăcut însă una din dezamăgiri este faptul că socoteala de acasă nu s-a potrivit nicidecum cu cea din târg. Eu credeam că netul în Spania şi mai ales în Madrid se găseşte “pe toate gardurile” precum la noi. Din păcate doar maxim o dată am avut ocazia să prind un Wi-Fi gratuit şi asta nu la Madrid, ci la Segorbe în dieceza de Castellon. Deci iată motivul pentru care nu am putut întreţine acest blog din timpul evenimentului, aşa cum îmi doream. Auzisem că în Madrid va fi Wi-Fi gratis din partea ZMT, tocmai ca să încurajeze tinerii să posteze în direct pe reţelele sociale, însă aveam o îndoială care din păcate s-a adeverit. Am umblat cel puţin vreo două zile la risc maxim, cu laptopul după mine în speranţa de a găsi un net. Puteam să rămân fără el căci hoţii erau la lucru şi o făceau destul de bine. Mi-a fost ciudă din acest punct de vedere, pentru că evenimentul a trecut şi nu mai e aceeaşi valoare orice aş scrie de acum încolo. Chiar mă gândeam dacă are rost să continui sau nu, însă mi-ar părea rău să nu împărtăşesc cu voi din clipele acestui mare eveniment, din unghiul personal al unui pelerin. Încă mai am de lucru (poze de aranjat, de trimis), dar voi începe încet-încet să dau viaţă acestui blog chiar dacă e post eveniment. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu